Sunday 13 September 2015

Read-Your-Bookshelf-A-Thon

Hellu!

Tänkte bara snabbt tipsa om ett Read-A-Thon som tar plats inte nästa vecka men nästa vecka igen, mellan den 22 och 29 september. Det heter Read-Your-Bookshelf-A-Thon och passar perfekt till dom som har en TBR dom behöver minska och kräver den där extra lilla motivationen.
Det här Read-A-Thon har ganska simpla regler. Du börjar med att välja en bok på din bokhylla, var som helst, som du tänker börja med att läsa. När du är klar med den så rör du dig till boken höger om den du just läste och så vidare.
Jag har en perfekt sådan plats på en av mina bokhyllor. Det här är böckerna jag hoppas kunna läsa under veckan:

13638020 13077542 12139510 22819449

Skulle vara toppen om jag kunde läsa alla, men blir nöjd om jag hinner med de två första. Behöver dock verkligen läsa Cinder snart. Alternativet är att jag startar på ett annat ställe med de här böckerna:

13612962 8475505 22465605

Får se vad jag bestämmer mig för. Skulle gärna ta mig igenom allihop, men det vet jag att jag inte kommer klara av. Tyvärr.

Hej då!

No comments:

Post a Comment