Wednesday 24 June 2015

Köpa posters!

Hej mig själv!
Kollade runt lite på Boklyckans blogg och fann ett inlägg om en postersida. Jag gick in och kollande och blev snabbt småförälskad i flera stycken (länk till hemsidan här). Har bestämt mig för följande tre:

Sommar Poster
"Sommar" 33x48

Wizards Only Beyond This Point Sign Poster Poster

D&G Dark Side-Cookies Miniposter


Suger ju lite att frakten är dyrare än själva kostnaden för affischerna, men det får vara värt det. Ska ha "Sommar" på väggen och de andra två ska sitta på varsin sida av dörren till mitt rum. Den röda ska såklart sitta på utsidan :)
Så det blir ju inga bokköp denna månad. Månadspengen räcker bara till så mycket.

Hej då!

2 comments:

  1. Haha, vad roligt att du kikar runt lite på min blogg. Hoppas du gillar det du ser :) Älskar allposters.se, de har så mycket fint!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jag gillar dom också! Tack för tipset om hemsidan, förresten (även om det kanske inte var till mig).

      Delete