Wednesday 17 June 2015

Yay, blogg!

Hej, alla icke-läsare av min blogg (och hej mig själv!). Jag är jag och jag är en människa som gillar att läsa allt möjligt som underhåller mig och skriva lite vadsomhelst som också underhåller mig. Just nu är jag i lite av en reading slump, men jag har ännu inte gett upp hoppet. Har över 80 böcker här hemma i min TBR hög, så får sätta fart snart... men Camp NaNoWriMo är just nästa månad (juli) och det kräver ju lite tid i sig.

Jaja, hur som helst, eftersom jag är den enda läsaren av min blogg så kommer jag skriva om saker som intresserar mig (vilket makes sense), så förvänta er vissa inlägg på svenska och andra på engelska, beroende på vad jag känner för. Däremot kommer det inget på spanska. Förstår inte hur jag fick C i det. Läraren måste tryckt på fel tangent när hon skrev in betyget.

Nähä, nu ska jag fixa och dona med min nya väldigt fabulösa blogg och sen ska jag minsann titta på lite jacksepticeye på YouTube.

Hej då, mig själv!

1 comment:

  1. Vad roligt att du har startat en bokblogg! Ska bli kul att följa dig och läsa dina inlägg :)

    ReplyDelete