Tuesday 18 August 2015

Ten Most Dislikeable Characters


Hejsan!
Det är tisdag! Första tisdagen i 9an, det är inte ofta det händer. Längtar tills sommarlov redan!
Top Ten Tuesday organiseras av The Broke and the Bookish, en annan bokblogg på engelska. Klicka bara på namnet för att komma till sidan. Denna tisdags ämne är egentligen top tio auto-buy authors, men jag kom bara på fem-sex stycken.
Därför tänkte jag att eftersom jag inte varit med på det här så länge så kan jag välja en gammal top tio och göra den istället. Jag valde top tio minst omtyckte bokkaraktärer. Det här kommer nog inte bli svårt!



 23447305 

10. President Snow ~ Hunger Games
9. Maura Cahill ~ Farlig förmåga
8. The Other Mother ~ Coraline


  

7. Peter Pettigrew ~ Harry Potter
6. Peter Van Houten ~ The Fault in Our Stars
5. Sophie ~ Simon & Sophie


  

4. Isaac ~ The Whispers of the Fallen
3. Elena Gilbert ~ The Vampire Diaries
2. Dolores Umbridge ~ Harry Potter



1. Kelsey Hayes ~ Tiger's Curse

Jepp, ni har härmed blivit varnade. När den kommer till Elena från The Vampire Diaries så menar jag framför allt Elena från böckerna, inte TV-serien. Och vi har två Peter på rad!

Hej då!

No comments:

Post a Comment