Tuesday 14 July 2015

Ten Recently Acquired Books


Hejsan svejsan, lilla mig.
Idag blir den första dagen jag gör Top Ten Tuesday på rätt sätt, alltså på en tisdag. Top Ten Tuesday organiseras av The Broke and the Bookish, en annan bokblogg på engelska. Klicka bara på namnet för att komma till sidan.
Idags ämne är top tio böcker jag senast inskaffade. Jag har ett väldigt dåligt minne av det här, men ska göra mitt bästa. Räknar även in födelsedagar.

  

10. Brisingr ~ Christopher Paolini
9. Genom dina ögon ~ Stephanie Meyer
8. Crewel ~ Gennifer Albin

  

7. Löftet ~ Richelle Mead
6. Shadow and Bone ~ Leigh Bardugo
5. Siege and Storm ~ Leigh Bardugo

  

4. A Darker Shade of Magic ~ V.E. Schwab
3. The Bane Chronicles ~ Cassandra Clare m.f.
2. Dream a Little Dream


1. The Young Elites ~ Marie Lu



Försökte få dom i ordning så gott jag kunde. Har lite dåligt minne, som sagt. The Young Elites köpte jag nu senast i Stockholm när jag var där på semester. Det var väldigt fint i SF-bokhandeln där.

Hej då!

No comments:

Post a Comment